4 etapy EURODIETY

II etap eurodiety - ŻYWIENIE SELEKTYWNE

  • Łatwy w stosowaniu. Godzi efektywność z dobrym samopoczuciem.
  • Dostosowywany do Twojego stylu życia.
  • Rezultaty będą zależały od Twojego zdyscyplinowania.
  • Możesz go stosować tak długo jak to konieczne, kilka tygodni, a nawet kilka miesięcy.
  • Podporządkuj się radom udzielanym przez lekarza lub farmaceuty.

    Zasady żywienia selektywnego:

  • Etap 2 charakteryzuje ograniczenie węglowodanów i tłuszczów, z naciskiem na spożywanie białek zwierzęcych (mięso, ryby, drób) w jednym lub w dwóch posiłkach.
  • Ten etap zapewnia dobrej jakości utratę wagi z zachowaniem masy beztłuszczowej.

  • Etap 2 jest następstwem Etapu 1.
  • Etap 2 występujący po etapie żywienia białkowego, jest niezbędny by dalej tracić na wadze. Spożywanie węglowodanów bezpośrednio po zakończeniu etapu 1 powoduje nagłe zwiększenie wydzielania insuliny co prowadzi do gromadzenia się tłuszczu i ponownego przybrania na wadze.

  • Etap 2 jest kluczowym etapem w procesie chudnięcia. W porozumieniu z lekarzem lub farmaceutą możesz zdecydować kiedy możesz zakończyć etap 2. Ten etap nie ma limitu czasowego.

  • Etap 2 jest etapem pośrednim Chcesz przyspieszyć swoje chudnięcie. Możesz wrócić do etapu 1.
    DODATKOWE INFORMACJE

  • Chesz przeczytać więcej -  Pobierz PDF (3,5 MB)
II etap eurodiety - ŻYWIENIE SELEKTYWNE -1